mandag 14. mars 2016

Toalettveske med traktor



Ting tar tid! Min gode kollega Hanne fikk en sønn for snart 2 år siden. I dag ble denne toalettvesken ferdig, som jeg begynte med i januar. :)  Traktoren fant jeg bilde av på nettet. Jeg la matpapir på skjermen og tegnet av. Gøy å dekorere med noe nytt. Navnet har jeg brodert med 3 tråder moulinegarn. Har ikke pyntet med treperler her, fordi det er en liten gutt som skal bruke den.
Mål: 23 x 33,5 cm, dybde: 12 cm.


Jeg fikk noen plagg Henrik hadde vokst fra. Valgte ut et par bukser og et par skjorter, og brukte biter av disse for å gjøre toalettvesken mer personlig. Yttersidene er sydd av olastoff.


Synes det ble fint med en bred sikksakk over denne skjøten på baksiden.
En lomme på skjorta pynter fint opp.


Innsiden har fire lommer. Oppskrift på glidelåsavslutningen kan du se her.


Et koselig motiv, synes jeg. De fleste gutter liker vel traktor. ;)
Håper Henrik får mye glede av denne toalettvesken! Kanskje mammaen hans også. ;)


Ha en fin dag! :)
post signature

8 kommentarer:

  1. Kjempe fin! :)
    Min sønn ville iallefall ha likt traktormotivet!
    Morsomt med skjortelommen på baksiden!!!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble, artig å kunne bruke noe som har tilhørt mottaker :-) Blir nok glad for den med den fine traktoren på..

    SvarSlett
  3. Rett og slett kjempesøt! og gjenbruk...det har jeg virkelig sansen for! supert!!

    SvarSlett
  4. Ååhh hvilken sjarmermerende toalettveske!! Måtte smile nå!! :) Ja noen ganger ting tar tid, men når det blir slike resultater på slutten, så " den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves " ;) <3 ! Skikkelig søt traktor og så søtt at du brukte biter ifra plagg Henrik har brukt tidigere!! <3 Dette er noe han vil kunne mimre med når han blir eldre også! <3 :) Skikkelig flink er du!! Super sydama! :D <3 Stolt av deg <3 !! :)

    SvarSlett
  5. Denne toalettvesken må være midt i blinken for en 2-åring! Så tøff med traktordetaljer :)

    SvarSlett
  6. Så herlig! ...og en superkjekk gave. Jeg syns det var koselig å dekorere med traktormotivet, og artig med skjortelpmmen på andre siden. Gøy å gjøre det personlig med å bruke fravokste klesplagg. Takk for tips! :-)

    SvarSlett
  7. Det var en fin og personlig gave , traktoren må vel være midt i blinken :)
    ha en fin uke :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for den fine toalettveska, den ble vi så glad for :) du er dyktig og flink Elisabeth :)

    SvarSlett