mandag 23. september 2013

Bokomslag med stjerner


Dette bokomslaget har jeg sydd til søte og dyktige Karianne.
Håper den kommer til nytte i den nye jobben! :) Jeg har brukt stoff fra to forskjellige olabukser. Prøvde med mange forskjellige blå stoffer rundt, men landet til slutt på linstoff. Inspirert av Snella Design og Polarhjerte Design. Synes dette ble en veldig fin og delikat fargekombinasjon! :)


Det er første gang jeg har brukt linstoff til lukkekant. Vær obs på at dette stoffet må skjøtes kant i kant i endene, ellers blir det for tykt.


Det er godt å ha et stort lager med knapper liggende. Synes disse passet så godt. Nå i ettertid ser jeg også at den firkantede treknappen passet til firkanten inni knappene. .)


Teksten er brodert med 3 tråder moulinegarn, har brukt tynn volumvliselin under.


Liker godt stoffet med blå roser (tidligere dynetrekk) og det blå stoffet med hvite prikker. Se noe annet jeg har sydd av rosestoffet her.

Glemte å ta bilde av baksiden. Har også der brukt 3 stjerner nederst. Øverst på midten har jeg plassert navnelappen min, LisaSol.

Lykke til videre i den nye jobben Karianne! :)

Ha en god dag! :)
post signature

8 kommentarer:

  1. what a lovely book,love the lace on it,very clever Lisa.xx

    SvarSlett
  2. Et flott boktrekk som mottas med glede sikkert:)Delikate farger:)

    SvarSlett
  3. Et fint boktrekk , det rosestoffet likte jeg veeldig godt !

    SvarSlett
  4. Det var veldig fint, både med olabukser på framsiden, og de lekre stoffene du har på innsiden. Og så var det så fint pyntet med blonder og stjerner. :-)

    SvarSlett
  5. Det var eit flott boktrekk du har sydd, tøfft med olabukse stoff. Fint pyntet.:-)

    SvarSlett
  6. Den var kjempefin. Heldige Karianne :)

    SvarSlett
  7. Att kombinera jeanstyg och spets så som Du gjort här är mycket vackert, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  8. Så heldig Karianne er! Nydelig var den!! :)

    Cathrin

    SvarSlett